Levering og retur

Levering

Leveransen av bestillingen skjer gjennom Bring. Risikoen for produktene ligger hos oss til de blir mottatt av deg, dvs. til du har produktene i din besittelse. Derfor, når du har mottatt ordren, bør du undersøke produktet for eventuelle feil eller mangler og rapportere til oss hvis det er skadet. Fra tid til annen kan en levering bli forsinket, for eksempel på grunn av hendelser utenfor vår kontroll. Vi fraskriver oss derfor ansvaret for slike forsinkelser som oppstår hos tredjepartsleverandører.

Retur

Du har 14 dagers åpent kjøp/angrerett når du kjøper varer fra EVENMORE i henhold til gjeldende kjøpslovgivning. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde. Emballasjen må være uåpnet og produktet ubrukt. Det vil si at du kan ikke angre kjøpet hvis du har brutt forseglingen på produkter til personlig pleie og liknende. Vi kan ikke ta i mot produkter som er åpnet eller testet av hygieniske årsaker. Skulle du returnere en brukt vare vil vi avkorte betalingen tilsvarende verdireduksjonen.
Den beste måten å melde fra om at du angrer kjøpet på er å sende en mail til post@evenmore.no og merk mail med «retur».

Du må selv dekke returfrakt i angresaker. Porto blir ikke refundert om du returnerer en fullgod vare. Merk at dette gjøres på egen risiko, og vi vil ikke kunne behandle saken før vi mottar den returnerte varen. Det er også viktig at du legger ved en lapp med ditt navn og ordrenummer slik at vi enkelt kan finne frem profilen i våre systemer. Vi plikter til å tilbakebetale beløpet (ikke portokostnad) innen 14 dager fra mottak av retursendingen.

Angreretten gir næringsdrivende rett til å belaste kunde om produktet er påført en verdireduksjon som følge av bruk utover det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon. (jr. Ang Angreretten §25).

Se også https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2014-06-20-27 for gjeldende angrerettlovgivning.